laupäev, 19. september 2015

Unesõnumid



  Unenägu võib olla parim õpetaja, ennustaja ja inspiratsiooniallikas. Olen aegade jooksul unenägude vahendusel saanud erinevaid sõnumeid, tarkuseteri, luuletusi ja isegi laule. Kui on tegemist pikema sõnumiga, siis võib suurem osa sõnumist olla ärgates meelest läinud, aga teadlikult mälu treenides on võimalik ka pikemaid sõnumeid ärgates edukalt meenutada. Raskem ülesanne on meelde jätta unes kuuldud laulu sõnu ja meloodiat. See nõuab tõsist eelnevat mälutreeningut, milleni mina isiklikult pole veel jõudnud. Selles osas oleks kindlasti suureks abiks unenäkku teadlikult tagasi minek, aga ma pole seda eksperimenti söandanud veel ette võtta, kuna pole sugugi kindel, kas olen mõnda kuuldud meloodiat hiljem ärgates võimeline korrektselt salvestama. Samamoodi võib unenägu anda võimaluse heita pilk veel kirjutamata kirjandusteostele või lausa teaduslike avastuste valemitele.
  Märksa lihtsam on muidugi meenutada lühikeste lausete või numbritena saadud sõnumeid. Numbritega seoses kirjutan ka siia ühe aastatetaguse isikliku kogemuse. Nägin tavalises ebateadlikus unes rida numbreid, millest ärgates oli meeles vaid esimesed kolm. Kuna numbreid oli kokku viis, siis ma oletasin et tegu võib olla loto võidunumbritega. Kuigi mul sellesse usku ei olnud, siis tahtsin puhtalt sportlikust huvist seda kontrollida ja osalesin kohe järgmisel loosimisel. Kahe unustatud numbri asemel panin kirja esimesed pähe torganud numbrid. Loosimisel selgus, et kolm meelde jäänud numbrit läksid täkkesse, aga kahe ununenud numbri tõttu jäi võidusumma kahekohaliseks, mis mind eriti ei kurvastanud, sest tegu oli ennekõike ikkagi eksperimendiga. See test tõestas aga mulle, et unenäos saadud sõnumid ja numbrid võivad tõepoolest elu muuta, kõik sõltub vaid sellest kui hästi suudetakse sõnumit meenutada ja lahti mõtestada. Teadlikust unenäkku tagasi minekust ma siis veel midagi ei teadnud.
  Toon siia mõned näited unesõnumitest, mille hulgas on nii õpetlikke, üllatavalt teravmeelseid, kui ka armastust väljendavaid. Kuna mõned sõnumitest on inglise keeles, siis panen kirja originaalse teksti:

Naine ei tohiks abitust teeseldes mehi ära kasutada.
/tundmatu naine/

*

Armastus on veel raskem, kui sa armastad.
/tundmatu viking/

*

Karbi sisu on olulisem kui karp.
/vana indiaanlane/

*

Deep in my heart I love you and when I go to the hell
because of that, then please, don’t cry...
/tundmatu noormees/

*

TO LOVE
YOU HAVE
TO KISS
/suurte trükitähtedega majaseinal/

*

Me kõik oleme osa Loojast 
/Looja ingel/

*

Ma olen väsinud inimeste ahnusest.
/Looja/

*

Mul ei ole tahet. Vaata (terve universum),
see kõik olen Mina, mida on Mul veel tahta?
/Looja/

*

Tõde on pidevas muutumises ja niikaua kuni sa korrutad
vanu tõdesid nagu papagoi, ei pääse sa sünni ja surma ringist.
/Looja/

*

Naistel on kombeks surmafassaadi (nägu) värvida.
/Looja/

*

Inimmeel (ego) muudab kõik õilsad ideed lõpuks lihtlabaseks äriks.
/Looja/

  Viimased kolm Looja poolt edastatud sõnumit pärinevad mu venna unenägudest, aga kuna need olid nii sügavamõttelised, siis lisasin ka need tema lahkel loal näitena siia loendisse. Mõnikord võivad sõnumid tulla piltidena, nägemusena või sümbolitena ja siis on vaja oskust need enda jaoks lahti dešifreerida. Selline oskus tuleb aja jooksul.
  Niisiis, olge tähelepanelikud, sest unenägu võib olla väga oluliste sõnumite edastaja ja kui hommikul tõepoolest kogu saadud info ei meenu, siis on alati võimalus teadlikult sellesse unenäkku tagasi minna, et kaduma läinud infojupp üles leida.



2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga mina olen palju numbreid unes näinud, pileteid ostnud ja arvutanud---tuhkagi! Nii et kõik siin ilmas on endiselt lihtsalt juhus, isegi maailma teke.

Marlbel ütles ...

Numbrid unenägudes, ei ole kindlasti ainult lotovõidunumbrid. Need võivad ka viidata mõnele olulisele kuupäevale või olulise sündmuseni jäänud päevadele, nädalatele või aastatele. Ühesõnaga, unenäonumbreid tuleb lahti mõtestada koos teiste unenäosümbolitega. Ma olen elu jooksul väga palju numbreid unenägudes näinud, mis loomulikult ei tähenda, et need kõik olid loto võidunumbrid. Arvata, et kõik siin ilmas on juhus, lihtsalt sellepärast, et unenäonumbreid pole õigesti tõlgendatud, on minu arust liiga ennatlik. Aga kindlasti on igal inimesel õigus oma arvamuse juurde jääda, nii sinul, kui minul :)