neljapäev, 25. detsember 2014

Tervendavad unenäod


 
  Tervendavad unenäod võivad sisaldada erinevaid unenäosümboleid - puhtas vees ujumine, värske piima joomine, metslooma või vaenlasega võideldes võitmine, ravimi söömine, ravimtaimede nägemine või kasutamine jne.
  Rohkem kui kümme aastat tagasi nägin tavalises ebateadlikus unes, et kõndisin mööda teed, mis kulges ilusate roheliste väljade vahel. Kõndisin ja vaatasin võlutult ümbrust, liblikad lendasid, putukad sumisesid ja erivärvi põllulilled õitsesid. Järsku märkasin tee ääres suurt kivi kuhu keegi teeline oli istunud jalgu puhkama. See oli üks vanem naisterahvas. Lähemale jõudes tundsin selles naises ära Kaika Laine. Ta vaatas mind, aga ei öelnud sõnagi. Niimoodi üksteist hetke vaikides vaadanud, otsustasin edasi minna. Tee viis kaugusse ja käia oli veel palju, aga mind lummasid kõige rohkem tee ääres heinamaal kasvavad ja õitsevad taimed, mis oma magusa lõhnaga putukaid ja liblikaid hullutasid.
  Selle une kaudu näitas mu sisemine teejuht mulle teed ravimtaimede maailma. Juba väikese lapsena armastasin ma ravimtaimi korjata ja kuivatada. Esialgu küll sellised taimi, mida ma tundsin: pärnaõied, raudrohi ja kummel. Peale seda unenägu otsustasin ma aga ravimtaimi rohkem uurida ja neid paremini tundma õppida. Unenäod olid mulle alati teejuhiks, millist ravimtaime korjata ja kasutada. Erinevatel eluetappidel olen saanud mitmeid unenäsoovitusi mõne ravimtaime osas. Tavaliselt näen ma mõnd ravimtaime unes ja peale sellist unenägu teen sama taimega läbi tee kuuri (1-2 nädalat 2 tassi päevas). Tulemus on olnud positiivne ja tervendav. Selliseid unenäovihjeid tasub alati hea soovitusena võtta.
  Teadlikus unes on aga olukorrad hoopis soodsamad. Sa võid vaimsel teejuhil või õpetajal omale tervendust paluda. Just selline tervendamise kogemus sai mulle osaks umbes kuu aega tagasi:
 Hommikul vara ärgates ja uuesti uinudes, taipasin üsna varsti, et olen unenäos. Olin juba ammu tahtnud teadlikus unenäos kohtuda mõne vaimse õpetajaga ja nii ma otsustasin kindluse mõttes paluda seda kohtumist otse Loojalt. Tegin palve Loojale ja kohe peale seda ilmus mu ette inimkuju. Lähemalt vaadates osutus see vanaks meheks, kellel on pikk mitme kihiline arhailine rüü, hallid lühikeseks pöetud juuksed ja habe. Küsisin temalt pikema sissejuhatuseta:
  "Kas sa oled minu õpetaja?"
  "Ma ei ole sinu õpetaja, ma vastan kõigi abivajajate kutsele," vastas ta naeratades.
(Siin ma rõhutan uuesti taotluse või palve täpse sõnastuse tähtsusel! Kuna ma ei täpsustanud palves millise õpetajaga soovin kohtuda, siis ilmus õpetaja, kes vastab kõikide palvetele.)
  "Kas sa võiksid mind haigusest tervendada?" esitasin talle oma pikaajalise haiguse kohta palve.
Ta astus mulle lähemale ja asetas käe kõritšakrale (haiguse kolle), mille peale ma tundsin tugevat surinat ja nagu elektrilööki, mis mind pikali paiskas. Kui ma püsti tõusin, siis märkasin, et ka see õpetaja oli energialöögist pikali kukkunud. Läksin talle ruttu lähemale, et teda üles aidata. Ta naeratas ja ütles mulle:
  "Tavaliselt niimoodi ei tehta, aga kuna sa palusid, siis ma aitasin sind! Energiat, ei võeta vaid antakse. Energia võtmine on halb aga andmine on hea."
  Selline mõistukõne ajas mind esialgu segadusse. Ma ei saanud kohe aru, mis ta sellega täpselt öelda tahtis. Kuna ma just ise võtsin temalt energiat, siis kartsin, et äkki olin seoses sellega midagi valesti teinud. Natuke tema sõnade üle juureldes sain öeldust niimoodi aru, et kui energia andmine-võtmine on vabatahtlik, siis on see hea. Halb on see siis, kui keegi võtab teiselt energiat vastu tema tahet või sajaja, nagu pahalased ja energiavampiirid teevad!
  Edasi võttis õpetaja sealt samast, meie lähedalt maast ühe plastikpudeli, mis oli vett täis ja näitas seda mulle:
  "Sa oled nüüd nagu see pudel, mis on vett täis. Enne oli see tühi, aga nüüd on täis!"
Olin sellele õpetajale väga tänulik ja tahtsin teda ka tänada, aga libisesin enne unenäost välja. Üles ärgates tundsin, et kogu mu keha suriseb ja mul oli tohutult energiat, mida ma varem pole kunagi tundnud.
  Teadliku une praktiseerijatele soovitan kindlasti tervendavat kogemust taotleda!



Kommentaare ei ole: