kolmapäev, 12. oktoober 2016

Seksuaalsus unenägudes ja KVK-des (1. osa)


Iga inimese elus on etappe, kus tema unenägusid vallutavad seksuaalsed alatoonid. Valdavas enamuses nähakse erootilisi unenägusid siiski puberteedieas ja vallalise aastatel, aga neid võib esineda ka inimestel, kes elavad juba püsisuhetes. Selles osas ei saa paika panna kindlaid reegleid või sümboleid peale unenägija enda, kuna see on nii individuaalne ja isiklik.
  Enamus unenäo ja KVK teemaliste raamatute autoreid on unenäo seksuaalsuse käsitlemisel äärmiselt kidakeelsed ja sellepärast võtsin käesoleva teema uurimise oma kehaväliste kogemuste ühe etapi eesmärgiks. Lisan täpsustuseks, et see eksperiment jäi minu elu vallalise aastatesse.
  Oma unenägusid jälgides ja revideerides avastasin, et seksuaalsetel unenägudel on kaks põhilist unenäotüüpi:
1. Lohutusunenäod, kus erootilised unenäotegelased on isetud ja heatahtlikud ning ärgates on positiivne tunne.
2. Energiavampiirlus, kus erootilised unenäotegelased on pealetükkivad ja omakasupüüdlikud ning ärgates on nõrkuse või kurnatuse tunne.
  Viimase unenäotüübi taga võivad olla tulnukad või mõned muud pahalased, kelle eesmärgiks on energiavampiirlus. Nauding, viha ja hirm on põhilised tundeseisundid, mis muudavad inimese energiavampiiridele ahvatlevaks saagiks. Seega, lasta end unenäo kaunitel kaaslastel ära võrgutada ja mänguga mõtlematult kaasa minna, ei ole alati just kõige targem idee.
  Unenäotüüpidest on mul esinenud enamasti lohutusunenägusid, kus on nii pilkude kui sõnade mängu, kui ka erootilist flirti, mis pole reeglina suudlustest kaugemale läinud. Selle unenäotüübi puhul oleneb kõik unenägija valmisolekust flirdiga edasi minna, sest vastavalt vaba tahte seadusele on alati õigus loobuda, kui miski häirib (partneri välimus või pealetükkivus) või tekitab süümepiinu (neil, kes pole vallalised). Siin tuleks kindlasti jälgida ka oma sisetunnet, mis võib hoiatada ja nõu anda. Samuti ei ole viisakas ahistada astraal-, vaim-, ja elementaalolendeid, kui nad ei ole flirtimisest huvitatud, vaatamata sellele, et nad võivad vahest olla vägagi ilusa ja võib-olla isegi ahvatleva välimusega.
  Toon näiteks paar kehavälist kogemust, kus ma ei soovinud flirdiga kaasa minna, sest väliselt kena partneri puhul hakkas miski häirima.
  Sattusin ühel oma tavalisel uurimisretkel kusagile vaimuilma suurde hoonesse, kus olid kõik umbes 18-20 aastased noored. Hoone keskmes asus peoruum, kus tantsiti ja loodi suhteid nagu ma põgusa jälgimistöö tulemusena aru sain. Paljud noored, kes olid teineteist leidnud ja tansupõrandal lähedaseks saanud kadusid teineteise embuses teiste hulgast ära, peoruumi taga asuvatesse eraruumidesse, mis nägid välja nagu hotelli numbritoad. Samas märkasin ka ühte paari, kes just väljus ühest sarnasest ruumist ja sulandus tantsijate sekka ja selle asemel, et omavahel edasi suhelda, leidsid nad kohe uued paarilised, kellega kurameerima asuda. Tundus, et tegu oli noorte ja vabameelsete hingedega, kes nautisid sellist pidutsemist. Ja miks ka mitte, siin pole ju vaja muretseda soovimatu raseduse ja suguhaiguste pärast. Positiivne erinevus ärkveloleku maailma noortepidudest seisnes selles, et seal ei suitsetatud, ei tarbitud alkoholi ega narkootilisi aineid.
  Minu sedalaadi vaatluse ja mõtiskluse katkestas üks kena noormees, kes jäi naeratades mind ainiti vaatama. Tehes ühemõttelise peaviipe privaatruumide suunas, astus ta mulle lähemale. Loomulikult oli tegu seltskonna ühe kenama noormehega, aga ometi häiris mind miski tema olekus - üleolev enesekindlus. Ma ei tea, võib-olla ma eksisin selle maailma reeglite vastu, või solvasin kedagi, aga oma esimese reaktsioonina küsisin üllatunult:
  "Miks sa arvad, et ma tahan sinuga kaasa tulla?"
  Selle peale kostus meie ümber tütarlaste turtsatusi ja noormeeste häälekat naeru, mis pani enesekindla mehehakatise punastama ja tantsijate vahele taanduma. Ülejäänud seltskond läks igatahes selle etteaste peale pöördesse. Nad naersid ja huilgasid ning tögasid korvi saanud ilueedit.
  Teine juhus oli aga hoopis selline, kus üks keskealine, tumedas ülikonnas ja kesmiselt hea välimusega meesterahvas hakkas mulle väga pealetükkivalt lähenema. Ühesõnaga hakkas mind häbematult käperdama ja kaasa tirima.
 "Kõigepealt tahan ma ikka teada, kes sa tegelikult oled," ütlesin talle viisakaks jäädes.
  Siis aga hakkas mehel väga kiire, ta pöördus välkkiirelt ringi ning üritas oma nägu varjates minust eemale tormata. Haarasin tal kõvasti käest kinni, et näha, kes selle pealtnäha viisaka välimuse taga peidus on, kuid ometi õnnestus mehel ennast lahti rebida ja minema joosta, enne kui ma ta nägu nägin. See võis väga vabalt olla mõni energiaröövlist pahalane, kellega ma oma rännakutel olen aeg-ajalt ikka kokku trehvanud. Nad käituvad tavaliselt väga pealetükkivalt ja ebaviisakalt ja mõnikord ei suuda nad oma tõelist olemust pikalt välise klantspildi taha peita ja uskuge mind, see ei ole eriti meeldiv kogemus, kui kena partner kellega sa flirdid, muutub ühtäkki jubedaks sisaliku keele või sarvedega peletiseks.
 Toon siia veel mõned näited oma kehavälistest kogemustest, mille tulemusena sain puhtjuhuslikult vaim- ja astraalolendite armuelu kohta nii mõndagi huvitavat teada, mida enne ei teadnud.
  Ükskord kohtasin ma oma rännakul täiesti hämmastavat kuid kaunist olendit. Ta nägi välja nagu tavaline noormees, aga ta nahk oli heleroheline ja see kumas seestpoolt nagu jaaniussil. Tema kõrvad olid teravatipulised ja silmad nagu kassil. Juuksed olid tal lühikesed ja natuke lokkis ning peas oli tumeroheline justkui lehtedest tehtud "peeterpaanilik" mütsike. Ta oli pikemat kasvu ja tema ülakeha oli paljas, ning jalas kandis ta tumerohelisi pükse, mis oleks nagu samuti puulehtedest tehtud. Niimoodi mulle vastu kõndides jäi ta mind vaatama ja mina teda samuti. Kuna ta oli nii eriline ja omas elemendis väga ilus, siis tekkis mul hirmus tahtmine teda puudutada ja ma küsisin endalegi ootamatult:
  "Kas sa armastada tahad?"
  "Ma ei oska armastada, sest ma olen elementaalolend ja elementaalolenditele ei ole antud võimet tunda armastust."
  Märkasin tema silmades varjatud kurbust, kui ta seda öeldes uuesti minekule pööras. Mul oli temast väga kahju, sest ma tõesti ei kujuta ette elu, ilma võimaluseta tunda armastust.
  Teinekord aga sattusin põnevasse maailma, mis oli nagu üks suur kuurort. See hoone oli üüratu ja väga peenelt sisustatud. Seal oli spaa, restoran, kasiino, erinevad lõõgastumise- ja huvikeskused ning otse loomulikult asusid hoone ülaosas elutoad kuurordi elanikele. Käisin igal pool uudistades ringi, kuni sattusin äkki ühe koridori taga olevas sopis peale kahele noorele inimesele, kes teineteise embuses seksi nautisid. Nad olid alles teismelised, umbes 16 või 17 aastased. Tahtsin vabandada ja ära minna, aga nad lõpetasid kohe oma tegevuse, naeratasid, kohendasid riideid ja tulid uudishimulikult mulle lähemale. Tundus, et nad ei häbenenud üldse ja ma arvasin, et mis minagi siis häbenen ja üritasin oma esimese pähe tulnud küsimusega asja naljaks keerata:
  "No kas te orgasmi ka saite?"
  Nad vaatasid ükseisele imestunult otsa ja ma hakkasin kohe oma rumala prahvatuse pärast piinlikkust tundma, aga neiu vastas väga elutargalt:
  "Orgasmi saab kogeda ainult füüsilises kehas."
  Jäin sellise vastuse peale esialgu tummaks, aga uurisin siis veidi teise nurga alt:
  "Aga miks te seda siis üldse teete, kui orgasmi ei saa?"
  Nad vastasid nagu ühest suust:
  "See on lihtsalt mõnus ja sellepärast teemegi!"
  Täpsustasin nendega veel pikalt seda teemat, et asjast õiget sotti saada ja nii tuligi välja, et vaimolendid võivad seksides tunda mõnu, aga nad ei koge kunagi seksuaalset kulminatsiooni. Paljud noored hinged tahavadki sellepärast maale sündida, et seda füüsilises kehas olles kogeda.
  Võib-olla siis sellepärast ei ole teadliku rännaku ajal mõtet kohe esimest ettejuhtuvat ja nägusat vastassoo esindajat moosima hakata, sest neil ei ole füüsilist tungi. Ja lihtsalt mõnusaks äraolemiseks seda iga ettejuhtuvaga ka ei tehta, mis ei tähenda, et kõik vaimtasandi elanikud täiesti aseksuaalsed oleksid, aga sellest kirjutan lähemalt juba järgmises postituses...


Järgneb...


                                                                      

Kommentaare ei ole: