laupäev, 13. detsember 2014

Kuidas terasid sõkaldest eraldada



  Kui sa alustad vaimset teed, siis vajad sa kindlasti õpetust ja juhatust. Siin on aga suur risk sattuda vale õpetaja võrku, nagu minuga juhtus. Maises maailmas on väga raske vahet teha, kas tegemist on vaimse õpetaja või osava manipulaatoriga. Mina tundsin pikka aega huvi ühe India guru õpetuste vastu ja seega sidusin ennast vaimselt ka selle guruga. Õnneks näidati mulle üsna varsti unenäos kes ta tegelikult on. Pealtnäha tore ja võimekas guru osutus tulnukhingeks, kelle eesmärgiks on tõmmata enda mõjusfääri nii palju inimesi kui võimalik, et elada nende armastuse energiast. Samasugust pettumust valmistas ka teine kuulus India guru, kelle tegeliku olemuse ma teadlikus unes paljastasin. Tema osutus labaseks fakiiriks, kelle eesmärk jäigi mulle ebaselgeks, sest kui ma olin ta tegeliku näo paljastanud, põgenes ta kabuhirmus nagu teolt tabatud varas.
  Unenägudes on nii mõndagi huvitavat selgunud ka Eesti vaimsete suurkujude kohta. Üks tuntud vanem proua on seotud mitte just väga heatahtlike tulnukatega, kes talle valeinformatsiooni annavad ja on sellega teda ka juba korra väga piinlikku olukorda asetanud. Pahatahtlike vaimolendite ja tulnukate valeinformatsiooni võrgus olevaid sensitiive ja vaimuliidreid on meil kahjuks päris palju. Mind lihtsalt hämmastab see kui kergesti inimesed jäävad uskuma kõike seda, mis tuleb pendli, automaatkirja, kanalduse, tarokaardite või mõne muu abivahendi vahendusel, ilma igasuguse võimaluseta seda infoallikat kontrollida. Mõni kanaldab peainglite sõnumeid, aga on ta ikka kindel, et tegu on peainglitega? Mõni usaldab pendlit otsuste tegemisel, aga on ta ikka teadlik kes seda infot edastab? Inimesed usaldavad pimesi kusagilt tulevat infot ja kirjutavad kohe raamatu või hakkavad teisi inimesi nõustama. Olen näinud ühe sellise nõustaja kohta väga huvitavat unenägu:
  Vaimne nõustaja kelle ees istub umbes kümmekond õpilast seisab oma õpilaste ees püsti. Õpilaste ja tema vahel on suur uduvall mida vaimne nõustaja nagu dirigent käeviibutustega liigutab. Õpilased istuvad tema ees transis, silmad kinni. Lõpuks kaob see vaimne nõustaja ise paksu udu sisse ära jättes õpilased nõutult üksi istuma.
  See unenägu oli minu jaoks piisav tõend sellest, millega antud nõustaja tegeleb. Teine unenägu oli ühest tuntud tarokaarditega ennustajast:
  Naine istub pimedas toas ja laob lauale tarokaarte. Tema ümbrus muutub aina tumedamaks ja ma märkan süsimusta läbipaistmatut udu, mis seda naist endasse mähib. Lõpus katab must udu selle naise täielikut ja ma saan teada, et kui see naine ükskord sureb, siis need mustad jõud kes on praegu tema abilised on hiljem tema isandad, ning tal on väga raske sellest jamast välja tulla.
  Tunnistan ausalt, et olen ka kunagi proovinud pendlit ja automaatkirja, aga ma olen sellesse alati skeptiliselt suhtunud just seetõttu, et ma ei saa kontrollida infoallikat. Ostsin kord ka tarokaardid, aga selle peale läks täielik põrgu lahti. Kohe samal öö oli platsis "tarovaim". Nimetan teda nii, sest ma sain teada, et tarokaarditega on seotud vastavad abivaimud. Ta oli selline poolenisti inimese ja poolenisti looma välimusega, ning ta tekitas minus enneolematut hirmuaistingut oma elajaliku lõrinaga. Ta üritas mu vaimkeha üle võtta, et mind kontrollida, aga see tal ei õnnestunud. Hommikul ärgates hävitasin esimese asjana oma just äsja ostetud tarokaardid ära ja rohkem ma seda tarovaimu unes ei ole näinud.
  Peale selliseid huvitavaid avastusi jõudsin järeldusele, et unenäod on parim viis tõe välja selgitamiseks.
  Alles hiljuti sain teadlikus unes vastuse mind pikalt painanud küsimusele. Tegin teadlikus unes taotluse kohtuda vaimuilmas selgeltnägijaga, kes oskaks mulle lahti selgitada ühte suhteküsimust. Nii kui olin oma taotluse teinud oli kohe mitu nn "selgeltnägijat" platsis. Ma hakkasin ühega neist rääkima ja esitasin konkreetseid küsimusi. Vastused olid aga ebamäärased ja segased. Pöördusin siis teise tegelase poole, kes hakkas samuti väga ümmargust juttu ajama. Mõtlesin, et midagi peab viltu olema, sest selgeltnägijaid oli palju, aga keegi ei osanud mu küsimustele vastata. Tegin uue taotluse:
"Soovin rääkida tõelise selgeltnägijaga!" (olin enne unustanud sõna TÕELINE)
Ja siis märkasin, et sealsamas ruumis istus kirjutuslaua taga blond naisterahvas, kes mulle tagasihoidlikult naeratas. Äkki mulle meenus, et olin seda nais kohe märganud, aga "libaselgeltnägijad" tõmbasid oma pealetükkivusega mu tähelepanu endale. Istusin selle blondi naise laua ees olevale toolile ning esitasin oma küsimuse. Mind huvitas kust on alguse saanud tugev side minu ja mu lapsepõlvesõbra vahel. Naine vastas:
  "Te olite eelmises elus õnnelikult abielus, aga kahjuks surid sina varakult ja su abikaasa jäi sind leinama. Sellepärast saite te ka selles elus uuesti kokku."
  Selle unenäoga sai mulle veelkord selgeks kui palju on vaimuilmas tegelasi, kes üritavad kogu aeg segadust külvata (kuna nad ise on segaduses). Tõelised valgusolendid ja teejuhid ei pressi ennast kunagi peale, vaid ootavad kuni sa nad ise ära tunned. See teadlik uni oli tõeline õppetund sellest, kuidas terasid sõkaldest eraldada.
  Ja miks ma seda siis kõike kirjutan? Ma ei taha kedagi maha teha, ega halvustada vaid pigem innustada inimesi ise tõde välja selgitama!



Kommentaare ei ole: