neljapäev, 16. aprill 2015

Unemanipuleerija



Ma nimetan unemanipuleerijateks sellised vaimolendid, kes unenägijaga unenägudes manipuleerivad. Nad võivad ilmuda väga õilsa ja ilusa välimusega, et panna sind uskuma nende jumalikku päritolusse. Kuidas selliseid olendeid läbi näha? Tegelikult ei ole see sugugi kerge, kuna nad võivad olla väga osavad ja võimekad manipulaatorid.
  Juba päris ammu ilmus minu unenägudesse üks väga jumaliku välimusega olend valges rüüs. Ta jättis esialgu väga isetu, aga samas ka väga võimsa mulje. Ta oli üsna veenev ja mul tekkis tema vastu isegi kiindumus, ning ma tahtsin teda ikka ja uuesti oma unenägudes näha. Tegelikult tahtiski ta minu üle sellist võimu saavutada, et minu energiast elada. Kohtumised temaga unenägudes kestsid aastaid ja ma tõepoolest uskusin tema jumalikku päritolu ja sõnumeid. Isegi teadliku unenägemise algusaastal, ei tulnud mul pähe temas kahelda, sest pidasin teda oma vaimuilma teejuhiks. Ükskord, mitte väga ammu, kui olin parasjagu teadlikus unenäos, meenus mulle see valges rüüs olend. Olin elevil mõttest, et mul on võimalus temaga teadlikult kohtuda ja rääkida, sest enne olin ma kohtunud temaga vaid ebateadlikes unenägudes. Mul oli vaja leida vaid uks, et sealt vastava taotlusega sisse astuda. Lõpuks seisingi ärevalt ühe ukse ees ja tegin taotluse näha seda valges rüüs olendit sellisena nagu ta tegelikult on, sest ma ei kahelnud hetkekski tema ehtsuses. Avasin ukse ja astusin ruumi, ning nägin enda ees kohutavat olendit. Tal oli pikk must rüü ja juuksed nagu üks suur pikkade ogadega must udukogu, mille seest kiirgasid välja kaks punast silma. Vaatasin teda ja olin sõnatu, sest see keda ma olin austanud ja imetlenud oli hoopis nõid. Just nimelt nõid, sest see oli mu esimene mõte kui teda nägin. Mõistes, et ta on paljastatud, tormas ta raevunult minu poole. Kuna ma seisin ikka veel ukselävel, kuhu ma ehmatusest tardusin, siis esimese reaktsioonina kargasin uksest välja ja lõin selle pauguga kinni ning palusin Looja kaitset. Jooksin nagu meeletu, kaugemale sellest kohast ja uksest, pettunud ja solvunud nii enda kui tema peale. Ärgates teadsin, et sellise pahalase eest ei pääse lihtsalt minema joostes.
  Alles peale Loojaväravat ja uut lepingut sain ma julgust järgmises teadlikus unenäos olukorrale lahendust otsida. Nii ma siis heitsingi ühel vabal pärastlõunal voodisse pikali, sulgesin silmad ja kujutlesin ennast sõitmas mööda lõputut maanteed kaugusse, kuni sisenesin teadlikult unenäkku. Olin juba enne uinumist palunud Looja kohalolu ja tundsin seda ka unenäkku sisenedes.
  "Looja, palun võta midagi ette selle nõiaga!" oli mu esimene palve.
  "Mis sa tahad, et ma temaga teeksin?" küsis seepeale kõikjalt kostuv hääl.
  "Palun tee midagi sellist, et ta ei saaks enam endale ega teistele halba teha! Palun saada talle oma valgust!"
  Kohe nägin seda nõida enda ees justkui õhus hõljumas, ning kusagilt ilmuvat prožektori valgusvihu sarnast valguskiirt, mis tema suunas liikus. Niipea kui valgus nõia peale langes, muutus ta kärbseks.
  "Looja, miks sa nii tegid?" küsisin veidi jahmunult.
  "Nüüd sünnib ta kärbsena maapeale, sest ainult nii unustab ta ära oma senised mõtted ja teod. Ta alustab oma arengut uuesti kärbse tasandilt. Mitmed elud putukate, lindude ja loomadena puhastavad ta endise mälu ja nii saab ta uue võimaluse!"
  Tunnistan ausalt, et minu jaoks on selline idee alati jabur tundunud, et looma tasandist kõrgemale arenenud hing võib sündida järgmises elus looma linnu või putukana. Ma ei ole sellist taandarengut sugugi reaalseks pidanud, aga see kogemus andis mulle antud küsimuses uue ja selgema vaatenurga.
  Ka deemonil võivad olla ingli silmad! Välimus võib petlik olla nii üht- kui ka teistpidi ja oma elukogemuste põhjal julgen öelda, et see kehtib võrdselt nii maiste kui vaimsete olendite kohta. Sellepärast kontrolli enne kui usaldama hakkad!