kolmapäev, 12. november 2014

Erinevad liikumisvõimalused teadlikus unes



  Kõige esimene võimalus mida enamus teadliku une saavutanud inimesi edasi liikumiseks kasutab on  kindlasti lendamine. See on tõepoolest puhas rõõm lennata nagu lind läbi taeva kuhu iganes hing ihkab. Tegin ka ise nii igal esimesel võimalusel, aga hiljem avastasin, et sellisel liikumisviisil on kaks põhilist häda. Kui su vaimkeha pole piisavalt tugev siis sa ei suuda kuigi pikalt lennata. Samuti kui meel unustab ümbritsevat vaadates oma algse eesmärgi, siis võib enne sihtkohta maha potsatada.
  Mitmeid kordi üritasin lennata Tiibetisse, mis mul isegi õnnestus aga tegeliku sihtpunktini ma ikkagi ei jõudnud. Meel hajus juba esimese Tiibeti mägikülakese kohal ja nii ma siis sinna maandusingi. Jätkasin teekonda jala, aga kohale ma ikkagi ei jõudnud.
  Edaspidistes unenägudes mõtlesin, et olen veidi kavalam ja panen lendamise ajal silmad kinni, et meel ei saaks ümbritsevat vaadeldes uitama minna. See andis märksa paremaid tulemusi, maandusin alati soovitud sihtpunktis. Aga mõne aja pärast sain aru, et teadlikus unes ringi jalutamine ja lendamine on küll väga tore, aga liiga ajamahukas. Minu jaoks on teadlikus unes aeg väga väärtuslik, et seda lihtsalt ringi lennates raisata, sest lendamine võtab väga palju aega ja energiat.
Niimoodi uneilmas ringi rännates avastasin ma ühtäkki, et UKSED on väga head liikumisvahendid. Ust kasutades võid ühe sammuga minna kasvõi teise maailmaotsa, kui sa enne uksest sisenemist vastava taotluse teed. Niisiis, esimese katsetusena soovisin ma minna oma lähedal elava tuttava poole. Olin just teadlikus unes oma magavast kehast väljunud ja vaatasin nüüd toas ringi. Igal toal on kindlasti vähemalt üks uks, nii ka minu toal. Mina kavatsesin seekord oma toa ust kasutada liikumisvahendina. Läksin ukse juurde ja esitasin taotluse: "Nüüd kui ma sellest uksest sisse lähen olen ma ... (inimese nimi kelle juurde soovid minna) kodus!" Seda öelnud astusin ma uksest sisse ja olingi oma sõbra esikus. Uks, mis sisenedes oli minu toa uks, muutus teiselt poolt sulgedes minu tuttava kodu välisukseks. Ei mingit väsitavat seiklemist ega lendamist. See avastus oli minu jaoks nii rõõmustav ja teostamine sama lihtne nagu laste multifilmi kangelastel "Kollide kompaniis".
  Edaspidi kasutasin ust ka kohtumisteks erinevate inimestega. Kirjanikud, luuletajad, teadlased, vaimsed liidrid jne on siinsamas ukse taga, tuleb esitada vaid taotlus ning uksest sisse astuda. Erinevate tuntud tegelastega kohtudes soovitan ma aga kindlasti taotlust esitades kasutada sõna TÕELINE (tõeline Jeesus, tõeline Albert Einstein, tõeline William Shakespeare jne), et sa kohtuksid kindlasti selle õigega, mitte mõne pahalasega, kes üritab sind lollitada. Minu üks esimesi kohtumisi tuntud isikuga oli ülimalt meeldiv. Selleks tegin enne uksest sisenemist järgmise taotluse:"Sellest uksest sisenedes kohtun ma tõelise Jeesusega!" See oli erakordne elamus, mida ma ei hakka siin kirjeldama vaid soovitan igal ühel seda isiklikult kogeda!



Kommentaare ei ole: