neljapäev, 13. november 2014

Kes ma tegelikult olen?



 
  Paljud inimesed, kes on leidnud enda jaoks vaimse raja, lähevad Indiasse või Himaalajasse, et ennast leida. Paljud mediteerivad iga päev, tegelevad joogaga või käivad läbi tohutul hulgal kursuseid. Kahjuks ei ole tulemus garanteeritud.
Kes ma siis tegelikult olen ja mis on mu ülesanne siin maa peal? See küsimus on vaevanud paljusid, kes otsivad ennast ja oma elu mõtet. Mina sain sellele küsimusele vastuse ühes oma teadlikus unenäos.
  Nagu tavaliselt ühel varahommikusel tunnil, kui olin ärganud ja uuesti uinudes saavutanud teadliku une seisundi, avastasin ennast äkki ühest suurest ruumist, kus oli palju erineva vanusega naisterahvaid. Nad kõik vaatasid mulle otsa ja justkui ootasid minult midagi. Neid võis olla isegi üle kahekümne, täpselt ei oska öelda, sest ma ei hakanud neid üle lugema. Küsisin siis uudishimulikult:
  "Kes te olete?"
Ja minu lähedal seisev naine vastas mulle sõbralikul toonil:
  "Sinu erinevate elude kehastused!"
Sellist vastust ma ei oodanud ja ma küsisin natuke nördinult:
  "Kas te polegi siis minu kaitseinglid?"
  "Ei!" vastas see naine kindla tooniga, mille peale esitasin kohe uue ja eneselegi ootamatu küsimuse:
  "Kes ma siis tegelikult olen?"
Naine kes oli minuga vestelnud, kutsus mind nüüd käeviipega endale järgnema ja kui me ruumi teises osas oleva seina äärde jõudsime, lükkas ta seinal oleva riide eest mille alt tuli nähtavale peegel. Ma vaatasin peeglisse ja nägin seal kena noort naist, kes ei sarnanenud absoluutselt sellele, keda ma tavaliselt olen harjunud peeglist nägema. Naine minu kõrval lisas lühidalt:
  "Sinu tegelik nimi on Marlbel!"
  Jahmatav avastus sellest kes ma tegelikult olen, raputas mind sedavõrd, et libisesin varsti peale seda teadlikust unest välja. Olin alles hiljuti alustanud teadliku une praktiseerimisega ja ma ei osanud tookord veel unenägu kinni hoida. Aga juba paar päeva hiljem saavutasin varahommikul uuesti teadliku une ning leidsin end kusagil suures hoones, kus oli palju koridore ja uksi. Minu seest kerkis kindel teadmine ja soov lõpuni viia see, mis eelmisel korral oli pooleli jäänud. Läksin esimese ukse juurde ning tegin taotluse: "Nüüd kui ma sellest uksest sisenen tulevad mu eelmiste elude hingeosad ja ühinevad minuga!" Seda öeldes astusin uksest sisse ja nägin kuidas kõik need naised hanereas mulle piki koridori vastu kõndisid. Lähemale jõudes muutusid nad õhulisemaks ja läbipaistvamaks kuni lõpuks minu sisse lahustusid. Iga kord kui üks hingeosa minusse lahustus tundsin nagu liblikaid kõhus lendamas.
  Selline oli minu eneseleidmise tee algus teadlikus unes. Igaühe jaoks on see kindlasti erinev ja kordumatu aga ometi imepärane ja üllatusterohke. Mõistsin, et teadlik uni on enese leidmiseks suurepärane võimalus ning see ei lähe mitte sentigi maksma, tasuta reis Indiasse ja Tiibetisse on seejuures veel lisaboonusteks. See on eneseteostustus uues võtmes! Sul on ainulaadne võimalus kindlaks teha, kas sinu praegune vaimne õpetaja on ikka tegelikult see õige õpetaja sinu jaoks või kas sinu praegune kaaslane on ikka tegelikult see õige kaaslane. Selline eneseuuring teadlikus unenäos võib lahti rullida täiesti uue peatüki sinu elus. Pead olema lihtsalt julge seda enda jaoks avastama. Usu mind, sa ei kahetse!



Kommentaare ei ole: