laupäev, 1. november 2014

Teadliku une või kehavälise kogemuse (KVK) saavutamine



  Teadliku une või kehavälise kogemuse (KVK) saavutamiseks on olemas erinevaid meetodeid, mistõttu soovitan kindlasti läbi lugeda raamatud, mis on lugemissoovituses.
Need raamatud on mulle isiklikult väga suureks abiks olnud, et teadlikust unest üldse mingit aimu saada. Mitmeid kuid proovisin käte vaatamist, samuti kirjutasin peopesale märksõnu, aga tulemust polnud. Lõpuks otsustasin lihtsalt iga kord enne uinumist endale mõttes sisendada: "Kui ma nüüd magama jään, siis ma tean, et see on uni!" Juba nädala pärast sain ma oma esimese teadliku une kogemuse. Kõige parem aeg selleks on varahommikul, peale esimest ärkamist (sobib ka äratuskellaga äratamine), sest siis on inimene suurema väsimuse välja puhanud ja teadvus on juba natuke erksam selges seisundis püsimiseks. Esimestel kordadel tundsin ma enne uinumist, et kukun või vajun selja taga olevasse sügavikku. Sellest ei tohi ära ehmuda vaid teadlikult sellesse kogemusse sukelduda. Hetk hiljem oled sa juba teises reaalsuses ja võid teadlikult oma kehast väljuda, mis on minu arust kõige põnevam tegevus. Tavaliselt tulevad siis meelde kõik raamatutes läbi loetud õpetused ja soovitused mida edasi teha. Vaata oma käsi, lenda läbi akna õue, paljunda või muunda asju mida enda ümber näed. See on kõigile algajatele soovituslik treening. Mida rohkem treenida seda osavamaks muutud, et juba märksa keerukamaid asju sooritada. 
  Kirjutan siia näitena oma esimese teadliku une või pigem KVK, kuna see oli väga eriline. Peale kukkumise tunnet tõusin oma voodis istuli ja äkki nägin oma keha voodis edasi lamamas. Keha millega nüüd edasi liikusin oli pooleldi läbipaistev ja udupehme. Majas uudistavalt ringi kõndides või hõljudes kohtusin kahe naisterahvaga. Need naised olid keskealised ja kandsid seljas väga vanaaegseid riideid ning peakatteid. Ma ei osanud nendega esialgu midagi ette võtta, kuna nad olid väga vaenulikud. Nad kõndisid majas ringi ja olid väga häiritud sellest, et ma nägin neid. Lõpuks küsisin neilt:"Te olete kenad naisterahvad! Kus on teie abikaasad?" küsimus oli esitatud teadlikult positiivses võtmes, et nende vaenulikkust natuke leevendada. Nad olid komplimendi peale silmnähtavalt liigutatud ja muutusid märksa sõbralikumaks. Abikaasade kohta esitatud küsimus pani nad pikemalt mõtlema ja nende nägudele tekkis murelik ilme, nagu midagi ammu unustatut meenutades. Hetk hiljem ilmus aga äkki, teab kust, välja üks aristokraatses riietuses mees, võttis naised käevangu ja kõik kolm lahkusid majast. Edasi otsustasin ma lendamist proovida ja kuna ma teadsin, et see on uni, siis lihtsalt hüppasin aknast välja ja liuglesin taeva alla. Aknaklaasidest läbi libisedes tundsin klaasi kriipivalt tugevat energiat. See on hoopis midagi muud kui läbi puust takistuse libiseda. Igatahes soovitan kogeda erinevate pindade läbimist, et erinevusi tunnetada.
  Loomulikult uurisin juba samal päeval isa käest meie maja ajaloo kohta ja siis tulid välja väga huvitavad faktid, mida ma enne ei teadnud. Minu vana-vanaisa ostis maja lesestunud ja laostunud mõisaproualt, kellel oli noorem õde, kes jäi samuti varakult leseks. Õde veenis mõisaprouat, et too oma valduses olnud maja liiga odavalt maha müünud ja nii tuldi minu vana-vanaisalt raha juurde nõudma. Asi läks kohtuni välja, mille minu vana-vanaisa loomulikult kaotas, kuna mõisaproual oli rohkem mõjuvõimu. Tundub et tollel ajal tehtud ebaõiglane tegu oli nende naisterahvaste hinged meie majja vangistanud, millest nad alles nüüd vabanesid.
  Teadlik uni ja KVK on sellepärast head, et kõik allub sinu tahtele. Mitte midagi pole vaja karta, sest sina ise oled oma unenäo meister ja valitseja. Ohtlikud olukorrad saab muuta soodsateks ja pahatahtlikud olendid sõbralikeks.



Kommentaare ei ole: