kolmapäev, 5. november 2014

Teadliku une ohud!



  C. Castaneda raamatus on küll juttu teadliku une ohtudest, aga universumit ma don Juani moodi lausa kiskjalikuks ei nimetaks. Teadliku une ohtudest võin kirjutada ainult oma kogemustest, mis unevallas liikujale võivad marjaks ära kuluda. Vaimuilm, kus mina ringi liigun on tunduvalt teistsugusem, kui anorgaaniliste olendite maailm, millest C. Castaneda oma raamatus räägib. Tunnistan ausalt, et ma pole anorgaaniliste olendite maailmas käinud, ega tunne ka selle vastu vähimatki huvi. Minus pole seda nõida, kes otsiks nõidumise saladusi, pigem huvitavad mind vaimsed arenguvõimalused, mida pakub hoopis T. W. Rinpoche "Tiibeti unenäo- ja unejooga". Üheski neis raamatus pole aga kirjeldatud ohtusid millega mina isiklikult olen kokku puutunud ja sellepärast tahan neid teadmisi jagada.
  Peamiseks ohuks teadlikus unes on pahatahtlikud ja kiuslikud vaimud ehk pahalased, nagu ma neid viimasel ajal olen nimetama hakanud. Nii nagu maises maailmas on pahatahtlikke ja valelikke inimesi on vaimumaailmas neid samuti. Seal on nende võimalused aga tunduvalt suuremad. Sellest sain ma aimu alles siis, kui ma kohtusin ühes teadlikus unes end "loitsupoisiks" nimetanud heatahtliku tegelasega. Ta näitas mulle mida ta suudab ja see võttis mu sõna otseses mõttes sõnatuks. Ta suutis iga hetkega muuta oma kuju, samuti võis ta muutuda nähtamatuks, ning tagatipuks võttis ta minu vana klassivenna kuju, mis tähendas seda, et tal oli võime minu mälestustesse siseneda. See oli muljetavaldav, aga samas ka hirmutav avastus. Sain esmakordselt aimu, mida kõike võib vaimumaailmas teha ja otse loomulikult võib sellised oskuseid omada ka mõni pahalane, kes saab teadlikus unes rändaja totaalselt ära lollitada. Peale "loitsupoisiga" kohtumist ajasin ma juttu ka ühe surnud naise vaimuga, kes oli samuti abivalmis ja sõbralik. Kui ma ütlesin talle, et ma olen hetkel teadlikus unes, siis ta hoiatas mind kohe deemonite eest, kes võivad mind sellises seisundis rünnata, mille peale ma loomulikult esialgu päris ära ehmusin. Sellistest teadliku une kogemustest õppisin ära kolm reeglit, mida olen edaspidi edukalt kasutanud:

1. Selleks, et keegi ei saaks sind ära lollitada on kaks võtmesõna: TÕELINE ja TEGELIK. Erinevate vaimuilma tegelastega kohtudes soovitan neid kindlasti testida näiteks sõnadega: "Ma tahan näha kes sa TEGELIKULT oled ja millega sa TEGELIKULT tegeled!" Kui ta jääb samasuguseks nagu ta su ette ilmus, siis võib teda usaldada. Samuti, kui sa soovid kohtuda selliste suurustega nagu Peaingel Miikael, Jeesus, Buddha jne siis võid sa kindlasti kohtuda erinevate libainglite, libajeesuste ja libabuddhadega, sest kui sa ei esita taotlus kohtumiseks TÕELISE Peaingel Miikaeliga, TÕELISE Jeesuse või TÕELISE Budhhaga, siis vaimuilma pahalased saavad sind väga lihtsalt haneks tõmmata. Samuti ei soovita ma iga kena vaimolendiga flirtima hakata enne kui sa pole kindlaks teinud, kes ta TEGELIKULT on.
  2. Selleks, et ükski pahalane ei saaks sind rünnata, esita teadlikku unne sisenedes kohe taotlus oma TÕELISTELE kaitsjatele või kaitseinglitele, et nad sind selliste rünnakute eest hoiataksid ja kaitseksid. Kõige parem on teadlikku unerännakut teha koos TÕELISE kaitsja ja teejuhiga, ning selleks on vaja teha lihtsalt taotlus.
  3. Selleks, et sa vaimuilmast endale kogemata kutsumata külalisi kaasa ei tooks, tuleb enne teadlikust unest lahkumist teha samuti taotlus, et keegi sulle järgneda ei saaks. Näiteks: "Kui ma teadlikust unest lahkun, siis mitte keegi ei saa mulle järgneda!"  Selline taotlus paneb nende tee lukku!

  Kui inimene on ohtudest teadlik ja selleks ettevalmistunud, siis on vähetõenäoline, et midagi viltu läheb. Peamine on see, et sa ei kardaks, kuna hirm on osadele pahalastele nagu maiuspala. Osad pahalased elavad aga seksuaalenergiast, sellepärast ei soovita ma iga ahvatlusega kaasa minna. Mõned pahalased tegelevad valeinfo andmisega, et võimalikult palju segadust külvata. Sellepärast rõhutan ma veelkord sõnade TÕELINE ja TEGELIK tähtsust teadlikus unenäos.



Kommentaare ei ole: